Returnări
Politica noastră durează 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la achiziția dvs., din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, acesta trebuie să fie în ambalajul original.
Articole suplimentare care nu se returnează:
Carduri cadou
Produse software descărcabile
Unele articole de sănătate și de îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă a achiziției.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.
Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre
Orice articol care este returnat la mai mult de 14 zile de la livrare
Rambursări (dacă este cazul)
Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda originală de plată, într-un anumit număr de zile.
Restituiri întârziate sau lipsă (dacă este cazul)
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este înregistrată oficial.
Apoi contactați banca. Există adesea o perioadă de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la hello@woofy-lab.com
Articole de vânzare (dacă este cazul)
Numai articolele la preț normal pot fi rambursate, din păcate articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
Schimburi (dacă este cazul)
Noi înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă doriți să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la hello@woofy-lab.com
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca și cadou atunci când a fost achiziționat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returului dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite prin poștă un certificat cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost achiziționat, sau persoana care a făcut cadoul și-a expediat comanda pentru a v-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare persoanei care a făcut cadoul și aceasta va afla despre returnarea dvs.
Transport
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră poate varia.
Dacă expediați un articol de peste 75 $, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.